Hot News

Iată ce alimente te ajută să-ți ții dieta sub control

On luni, aprilie 26th, 2021

În fiecare zi îți propui să te alimentezi mai sănătos și să nu mai cazi pradă tentațiilor de pretutindeni. Dar, dacă simți o nevoie constantă de a mânca ceva, iată câteva alimente care îți vor tăia pofta necontrolată de mâncare.

Migdalele

Câteva migdale sunt de ajuns pentru a potoli un stomac ce urlă de foame. Sunt bogate în antioxidanţi, vitamina E şi magneziu şi, în plus, potrivit unui studiu prezentat în cadrul Obesity Society Annual Scientific Meeting, instaurează o stare de saţietate aproape imediat ce au fost consumate.

Ciorba/supa de legume

Fie că vă place ciorba, fie că preferaţi supa, atunci când e vorba despre legume fierte nu veţi da greş niciodată! Stomacul va fi plin, aportul de calorii este mic, iar porţia de sănătate este zdravănă.

Ghimbirul

De sute de ani, acesta este folosit în întreaga lume pentru proprietăţile sale digestive incredibile. Adăugat în mâncare, consumat cu sushi sau pregătitîn orice altă manieră, după cum vă place, ghimbirul acţionează ca un stimulent, energizant şi digestiv.

Sucurile proaspete de legume

Există o mulţime de legume pline de vitamine de care nu ne putem bucura, deoarece sunt tari (radacinoasele) sau mai puţin plăcute atunci când sunt consumate ca atare (frunzele de ţelină, cartoful etc.).

Cu toate acestea, este păcat să nu ne bucurăm de proprietăţile lor uimitoare şi de explozia de elemente nutritive sănătoase pe care ni le oferă. Preparaţi acasă sucuri proaspete din legume (puteţi adăuga şi fructe dacă vă plac) cu ajutorul unui storcător automat, veţi vedea că foamea trece imediat!

Brânza tofu

O sursă extraordinară de proteine vegetale şi antioxidanţi (isoflavone), brânza tofu nu le este rezervată doar vegetarienilor. Ajută la tăierea rapidă a senzaţiei de foame şi la energizarea organismului.

Ciocolata neagră

Ciocolata având în compoziţie un procent de cel puţin 70% cacao este perfectă atunci când vreţi să slăbiţi, iar poftele vă dau târcoale. Un pătrăţel este suficient pentru a potoli foamea (pentru că gustul amar stimulează scăderea apetitului), în plus este bogată în antioxidanţi şi alte substanţe care protejează sănătatea inimii şi stimulează digestia.

Cartofii dulci

Spre deosebire de cartofii cu care suntem noi obişnuiţi, cartofii dulci conţin un amidon special care rezistă enzimelor digestive şi datorită căruia stau mai mult în stomac, menţinându-ne sătui mai mult timp. În plus, sunt plini de vitamina A şi C.

Seminţele de in

Acest mixt sănătos de fibre solubile şi acizi graşi esenţiali este perfect pentru a-l adăuga în iaurturi, smoothie-uri, salate, sucuri etc. Datorită conţinutului de fibre, ţin foamea la distanţă câteva ore bune.

Ouăle

Potrivit specialiştilor, un singur ou fiert este de ajuns pentru a potoli foamea. Bogate în proteine de cea mai bună calitate, ouăle sunt o sursă excelentă de sănătate!

Avocado

Plin de fibre şi acizi graşi mononesaturaţi care protejează inima, avocado ne stăvileşte foamea fără a fi nevoie să-l consumăm în cantitate mare. Efectul se datorează grăsimilor pe care le conţine.

sursa: csid.ro

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sex la telefon? Esti singur, nu ai o partenera, vrei sa gasesti o linie fierbinte unde fetele asteapta apelul tau ca sa puteti face sex la telefon? Apeleaza 0906 760 519 (tarif 1,1 euro/minut + TVA, serviciu destinat celor peste 18 ani) si o sa ai parte de cele mai tari senzatii la cel mai mic pret!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Etichete: , ,
Posted in Lifestyle
Spune ceva

Leave a comment

Steagul Rosu utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta. Te informăm că ne-am actualizat politicile cu cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie. Politica de confidentialitate and Politica de colectare cookies

ziare